Idag har varit en känslomässig bergochdalbana. Började morgonen med sovmorgon och dusch innan min allra sista final. Jag är nu inte längre en student vid Cal State Fullerton. Känns overkligt. Så det var både lycka och lite sorg. Kom hem och möttes av en ovanligt tyst Kyra. Hon åkte ut från sitt program. Hon har pluggat teater här i två år nu, och varje termin har de en audition och några tvingas lämna programmet. I måndags hade de den allra sista auditionen, sen är man garanterad en plats. De var 25-30 kvar fram tills nu, och idag blev de tio. Och tyvärr var Kyra inte en av dem. När hon kom hem igen efter sitt möte med en professor så skar det riktigt i hjärtat på mig att se henne så otroligt ledsen. Så jag har till stora delar tröstat en väldigt ledsen tjej idag, och det har gjort så ont i mig. Spelade lite Rummi och åt köttbullar med pulvermos för att skingra tankarna lite. Sen åkte vi till Disneyland för att ändå fira att terminen var över. Blev fyra timmar där, och vi hann åka fyra attraktioner. Satt en timme och väntade på fyrverkerierna, men de blev inställda på grund av för starka vindar.. Så himla tråkigt! Mitt sista besök på Disneyland på väldigt länge, och så är det inställt... Men men, inget att göra åt..

Fick se detta på himlen när vi väntade på fyrverkerierna och fick lite panik. Men tydligen är det så de testar vindstyrkan. De skickar upp en rökring typ, och ser hur den förflyttar sig. Såg sjukt obehagligt ut när vi inte visste vad det var dock...

Hämtade mat på McDonalds på vägen hem och nu har Kyras pappa varit här en sväng. Han har kört från San Fransisco idag för att hjälpa henne flytta ut imorgon. Så himla genomtrevlig människa. Nu är det dags för mig att sova. Imorgon blir en lång och känslosam dag. Så när jag skriver imorgon är jag ensam kvar i lägenheten, och det kommer kännas sjukt konstigt och ensamt...

Kommentera

Publiceras ej