Sista dagen i Kalifornien har nu passerat. Om ett dygn sitter jag på planet påväg mot Köpenhamn. Märkligt men ändå så skönt. Packade klart mina väskor på förmiddagen, så nu är det bara handbagaget kvar. Måste sett himla roligt ut när jag satt på väskan i sängen, balanserandes för att inte ramla ner på golvet, och försökte dra igen dragkedjan. Båda väskorna är så fulla de kan bli, och dessvärre får jag nog lämna både lakan och handdukar här. Men det var ju därför jag tog det fulaste påslakansetet vi hade hemma, utifall att jag skulle behöva slänga det. 
Sen har jag och Mille tagit en sista promenad till Ralphs och Target. Köpte lite godis och ytterligare lite smink, haha. Men nu är jag färdighandlad. Gick sen hem och la mig på sängen en liten stund. Värmen tar på krafterna, och nu är alla mina shorts och klänningar nedpackade så jag hade bara jeans kvar att välja på. 
Halv sex mötte jag upp Mille och Nejla för avskedsmiddag. Blev broccoli och ostsoppa på Parnera Bread. Bra sätt att avsluta den här resan. Så sen blev det hem och ta det lugnt. Njuta av sista kvällen här. Så ikväll ska jag nog sova tidigt. Har inte blivit så mycket sömn i helgen eftersom det varit examen i två dagar och de har börjat spela nationalsången och prata i högtalarna redan vid åtta. Men vi får väl se. Brukar säga det men ändå inte komma i säng förens midnatt. 

Detta blir nog sista uppdateringen från USA. Eventuellt att det blir något från flygplatsen eller innan jag åker imorgon. Annars hörs vi från Sverige, då ska jag försöka mig på att sammanfatta de här månaderna!

Kommentera

Publiceras ej