Wow vilken dag! Tog det lugnt på förmiddagen, spelade världens längsta parti rummikub med Kyra (påsen var nästan tom på brickor...) och förberedde mina anteckningar inför sista tentan imorgon. Vi får ta med ett papper med anteckningar, så jag fixade iordning det så jag har det redo. Vid halv två gick jag ner till gastro för lunch med Mille. Så otroligt härligt väder idag, så vi satt ute och njöt av solen (och svettades i mina jeans). Sen var det då dags för tenta 3 av 4. Jag har inte känt mig så osäker inför någon av tentorna i denna kursen som inför denna. Men jag studsade nästan fram på moln på vägen hem då jag kände att det kunde nog ha gått rätt bra ändå. Lite nervös då jag tyckte jag hade alldeles för många svarsalternativ A och B, men vad tusan. Otroligt skönt att ha den överstökad i alla fall. 
Satte mig ute på balkongen med Wahlgren och Wistams podd i öronen och slumrade lite. Blir alltid så otroligt trött av att skriva tenta. När Kyra kom hem skjutsade hon mig till nagelsalongen. Vi åt Frozen Yoghurt ihop innan hon åkte tillbaka hem för att plugga. Fick vänta en timme på min tur, segt som tusan, men så värt det i slutändan. När jag satt där och väntade gick jag för skojs skull in för att se om tentaresultatet låg uppe än. Hon brukar vara snabb, men detta var rekord. 2 timmar efter att jag lämnade in fanns resultatet ute på internet. Och vet ni vad? Jag fick 89%! Jag lyckades ta mig tusan få mitt B i den här kursen, och jag är så sjukt lycklig! 
Sen blev det då äntligen min tur med naglarna. Så här såg de ut innan.. Alltså tre veckors utväxt är inte vackert...
Och nedan är hur de ser ut nu. Sjukt nöjd måste jag säga. Kul att jag har lyckats få mina egna naglar så långa också!
Sen blev det en Uber till Brea Mall för lite välförtjänt shopping. Och shopping blev det kan jag lova! För varje bh + trosor man köpte på Victoria Secret fick man en gratis parfym. Och jag fick visst två med mig hem haha. Tyvärr fanns det ju bara en doft kvar så jag fick två av samma. Men men, de luktar gott i alla fall. Sen köpte jag med två cinnabon hem till mig och Kyra för att fira att jag fick ett B i kursen. Så ja, en otroligt bra dag måste jag säga. 


Kommentera

Publiceras ej