Nästan hela helgen har passerat utan att jag har skrivit något här, men nu så! Det har varit en helg av mestadels plugg. Imorgon väntar mina två första finals, och än så länge känner jag mig ganska lugn ändå. I fredags passade jag på att pussla klart det vi påbörjade förra helgen, bara för att frigöra bordet så vi kunde spela Rummi. Perfekt som paus från pluggandet faktiskt. 
Igår var det Kyra's födelsedag som firades med pompa och ståt. Jag hade fixat en present med svenskt godis, och jag har aldrig sett någon så glad! Sen bänkade jag upp i sängen med chips och godis för Eurovision. Och vad spännande det var! Väldigt oväntat resultat måste jag säga, men nu har jag lyssnat på låten några gånger och jag tycker den är väldigt stark och fin faktiskt. 

På kvällen åkte vi iväg till the Cheesecake factory för middag. Över en timmes väntan på bord då vi var tio personer, så när vi väl fick maten måste klockan varit närmare halv nio och jag var så sjukt hungrig. Blev Carbonara och sen en hallon- och citroncheesecake. Fantastiskt gott! Så jag har ätit Carbonara även idag, och ska inta cheesecaken om en stund tänkte jag!
Idag har Niclas förhört mig inför imorgon, så himla snällt. Tar nu en paus från pluggandet och vilar huvudet lite. Vill bara att det ska bli torsdag så allt pluggande är över. Jag känner mig färdig nu. Om en stund ska jag ta fram bagen och börja packa lite smått också. Vet ännu inte om allt kommer få plats i mina väskor eller om jag behöver gå och köpa en större, så lika bra att börja i tid!

Kommentera

Publiceras ej