Ännu en helg till ända. Sista vanliga skolveckan framför mig nu, sen är det Finalsweek. Märklig känsla. Men så otroligt skönt med bara en mördagmåndag kvar! 
Har varit två lugna dagar. Har mest varit hemma och tagit det lugnt. Påbörjade ett nytt pussel med Kyra igår, 500 bitar. Hon var övertygad om att det skulle vara klart på en timme, men varenda jäkla bit ser likadan ut, så jag satt med det ungefär fyra timmar igår tror jag, och 1/3 ungefär är väl klart. Men det ska vi nog fixa innan utflyttning. 
Har känt mig ganska ensam i helgen med mycket hemlängtan. Känner att jag börjar bli ganska redo att åka hem ändå. Vet att jag kommer gråta floder för att mitt äventyr är slut,men samtidigt ska det bli så skönt att komma hem. Irriterande dock att jag fortfarande inte vet om jag får stanna kvar i lägenheten sista helgen eller om det blir flytt till Mille. Fast det löser sig, det vet jag. 
I alla fall, var på en pinsam shoppingtur med Kyra på Target innan. Vill knappt skriva vad som låg i vår kundvagn när vi betalade... Jag hade fyra påsar chips, ett sexpack cola och ett sexpack snapple.. Men nu skiter jag i vilket, det är två ynka veckor kvar. Nu tänker jag äta så mycket chips att jag spyr! Tekniskt sett går jag på semester imorgon dessutom, för då börjar min semester från jobbet istället för tjänstledighet. Så från och med imorgon kommer jag få betalt! Känns sjukt bra!
Tja, nu är det dags för mig att sova och göra mig redo för en sjuk pluggvecka inför finals!

Kommentera

Publiceras ej