Nu återstår bara en enda föreläsning av min termin här. Hade den sista i American studies imorse och den sista med den bästa läraren jag någonsin haft i Amerikansk historia. Märklig känsla. Lite sorgligt. Har verkligen älskat amerikansk historia med den läraren, men nu var sista föreläsningen gjord. En termin går faktiskt fortare än man tror! 
Så min dag har egentligen bestått av plugg. Har gjort klart det mesta inför min sluttenta i Världshistorian också. Så skönt! Nu återstår bara Amerikansk historia, vilket jag förhoppningsvis ska göra ihop med en kompis imorgon för frågorna är så sjukt svåra. Sen är det bara en detalj kvar. Att lära sig allt. Känns just nu som en total omöjlighet att lära sig en massa i fyra olika kurser samtidigt, men det går nog! 
Hade sista mötet med Travel Association ikväll också. Även om jag inte har varit med på några aktiviteter under våren så har jag uppskattat att gå dit varannan onsdag och bara hänga och umgås. Vet att jag aldrig kommer träffa de flesta igen, vilket känns så tråkigt och sorgligt. Men gjort upp lite planer med Emily inför sista helgen att hitta på något i alla fall. Så det känns kul att ha någon mer utflykt framför mig, bra att ha det att se fram emot när alla finals är klara! 
Nedan två bilder på vårt härliga gäng i Travel Association!
 

Kommentera

Publiceras ej