Tisdag idag och vädret här i Cali är så himla härligt. Det är nu för varmt för jeans, så idag blev det klänning och bara ben. Så himla härligt! Invigde min nya klänning som jag köpte på HM när vi var och shoppade. Himla nöjd!
 
I alla fall, tisdagar och torsdagar är sköna dagar då jag bara har en lektion. Så när lektionen var slut gick jag hem i hettan (tror det var ca 31 grader idag!) och satte mig för att renskriva mina anteckningar både från igår och idag. Kändes skönt att få det gjort. Satt sen och surfade runt på nätet och målade lite i min målarbok och vips var klockan sju och det var dags för middag!
 
 
Tog den här bilden på väg till Gastro. Magiskt att kunna gå ute på kvällen i bara klänning i 25 grader! Gillar februari i Cali mer än i februari i Sverige, hehe. 
 
 
Serverades Swedish Meatballs i gastro idag. Varit sugen på köttbullar i flera dagar nu så det var perfekt! Dock var de inte som svenska köttbullar. Istället för att steka dom så var de kokta. Men de var goda ändå! Så gott med "vanlig" mat!
Nu ska jag fortsätta måla. Imorgon blir det skola och sedan en tur till the mall för att shoppa!

1 kommentarer

Gunnel

10 Feb 2016 17:45

Härligt 31 grader....vill också ha det......för oss blir det att vänta.......snö ute......❄️

Kommentera

Publiceras ej